poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Wakacje!


Wakacje i po wakacjach!

Wszystko co dobre szybko się kończy! Rozpoczynając ten urlop miałem mieszane uczucia ze względu ilość zalegającego materiału i pracę jaka mnie czeka po powrocie, ale za bardzo nie miałem wyboru bo ta podróż zaplanowana była już dużo wcześniej i była bardzo mocno wyczekiwana :) Parę dni temu wróciłem z gorącej Chorwacji, dokładniej z wyspy Ciovo koło Trogiru. Słyszałem, że Chorwacja jest urzekająca i piękna, ale nie przypuszczałem, że aż tak bardzo! Zbliżając się do wybrzeża od razu wita wysoka temperatura, lazur wody i wyjątkowy kolor nieba... Po prostu inny świat! Były to dwa piękne i ekstremalnie gorące tygodnie bez snu i chwili chłodu. Było tak gorąco, że nie można było normalnie zasnąć a temperatura w nocy praktycznie wcale nie spadała. Może fizycznie nie wypocząłem ale za to psychicznie bardzo. Oczy wypoczęły od gapienia się w monitor, kręgosłup odciążony od siedzenia przy kompie a i do głowy naleciało dużo nowych pomysłów! Ten urlop był potrzebny :) Jest jeszcze jeden plus takiej wycieczki! Bardzo doceniłem zalety starej 350tki. Cały sprzęt zostawiłem w domu i zabrałem małego i zapomnianego Canona 350d z dwoma tylko szkłami! Coś niesamowitego, mały, lekki, zgrabny i jak ukradną to aż tak bardzo nie szkoda :) Rzecz jasna ogromnie stęskniłem się za resztą sprzętu i czasami żałowałem, że nie ma go ze mną, ale ten aparat jest w sam raz na wakacje, a już chciałem go sprzedać... Jeśli ktoś jeszcze nie był w Chorwacji to naprawdę polecam. Kiedyś usłyszałem takie słowa "jak już raz pojedziesz do Chorwacji to nie będziesz chciał jeździć gdzie indziej" i coś w tym jest bo za rok chciałbym tam wrócić, no może niekoniecznie w to samo miejsce ale może bardziej na południe. Najbardziej podobał mi się brak piasku i same kamienie! Zero tego żółtego świństwa w zębach, jedzeniu, majtkach i później dookoła w domu, tylko czyste kamieniste plaże! Jeśli ktoś się martwi o jeżowce to są, ale na większych głębokościach i wystarczy wskoczyć w "wodne butki" i nie ma tematu :) Poniżej wrzucam parę landszaftów z wyprawy i parę portretów wspaniałego współtowarzysza podróży Jasia :)


Taki widok wita zjeżdzając z autostrady w kierunku Trogiru



widok z naszego apartmani

























Brak komentarzy:

ARCHIWUM - warto tu zaglądać

SZKOLENIA Z KRZYSZTOFEM

SZKOLENIA Z KRZYSZTOFEM
...wkrótce więcej szczegółów! Zapraszam!

www.prasniewski.pl

www.prasniewski.pl
artystyczna fotografia ślubna

...

Moje zdjęcie
gliwice, śląskie, Poland
fotografia ślubna chorzów, fotografia ślubna katowice, fotografia ślubna bytom, fotografia ślubna pszczyna, fotografia ślubna tarnowskie góry, fotografia ślubna pyskowice, fotografia ślubna racibórz, fotografia ślubna opole, fotografia ślubna rybnik, fotografia ślubna żory, fotografia ślubna tychy, fotografia ślubna wieliczka, fotografia ślubna rzeszów, knurów, fotografia ślubna lubliniec, fotografia ślubna strzelce opolskie, fotografia ślubna gliwice, fotografia ślubna warszawa, fotografia ślubna kraków, fotografia ślubna wrocław, fotografia ślubna łódź, fotografia ślubna bydgoszcz, fotografia ślubna zabrze, fotografia ślubna śląsk, fotografia ślubna małopolskie, fotografia ślubna mazowieckie, fotografia ślubna śląskie, fotografia ślubna podkarpackie, fotografia ślubna wielkopolskie, fotografia ślubna dolnośląskie, fotografia ślubna lubuskie, zdjęcia ślubne, fotograf na ślub, fotografia śłubna, zdjęcia śłubne, fotograf ślubny kraków, fotograf ślubny katowice, fotograf ślubny katowice, fotograf ślubny gliwice, fotograf ślubny bydgoszcz, fotograf ślubny śląsk, fotograf ślubny kraków, fotograf ślubny byto, fotograf ślubny wrocław. pracuję na terenie całego kraju! :)