wtorek, 10 marca 2009

Jak zachować się w kościele... part łan!

... czyli kurs dla fotografów ślubnych i kamerzystów. Kurs, którego celem jest zrozumienie zasad prawidłowego zachowania się w kościele podczas całej ceremonii zaślubin. Podsumowaniem dwu dniowego kursu jest otrzymanie zaświadczenia, pozwolenia ( czy jak to się nazywa... ) na wykonywanie zdjęć w kościele.

Do tej pory fotografowałem bez tego pozwolenia i jakoś dało radę, ale zawsze taki dokument watro mieć - także szanowne, drogie, przyszłe pary młode, taki właśnie papier mam jakby co :) 

Powiem Wam szczerze, że ogromnie zaskoczyła mnie liczba osób zainteresowanych! Rozumiem, że byli to ludzie z całego Śląska, ale było spokojnie ze 300 osób.  Zastanawiam się jak Wasze wrażenia po pierwszym dniu bo moje... Hmm... No nie bardzo wiem o czym to było chociaż na prawdę chciałem wynieść coś wartościowego skoro już tam byłem, ale... No nie wiem...  Juto napisze więcej i może jutro będzie więcej. Tzn ksiądz był bardzo sympatyczny, miły i w ogóle, ale nie wiem dlaczego mówił aż 1,5 godziny :) No nie będe pisał nic wiecej dziś bo może jutro będzie inaczej a ja będę żałował swoich słów... 

No to do juta! 















Brak komentarzy:

ARCHIWUM - warto tu zaglądać

SZKOLENIA Z KRZYSZTOFEM

SZKOLENIA Z KRZYSZTOFEM
...wkrótce więcej szczegółów! Zapraszam!

www.prasniewski.pl

www.prasniewski.pl
artystyczna fotografia ślubna

...

Moje zdjęcie
gliwice, śląskie, Poland
fotografia ślubna chorzów, fotografia ślubna katowice, fotografia ślubna bytom, fotografia ślubna pszczyna, fotografia ślubna tarnowskie góry, fotografia ślubna pyskowice, fotografia ślubna racibórz, fotografia ślubna opole, fotografia ślubna rybnik, fotografia ślubna żory, fotografia ślubna tychy, fotografia ślubna wieliczka, fotografia ślubna rzeszów, knurów, fotografia ślubna lubliniec, fotografia ślubna strzelce opolskie, fotografia ślubna gliwice, fotografia ślubna warszawa, fotografia ślubna kraków, fotografia ślubna wrocław, fotografia ślubna łódź, fotografia ślubna bydgoszcz, fotografia ślubna zabrze, fotografia ślubna śląsk, fotografia ślubna małopolskie, fotografia ślubna mazowieckie, fotografia ślubna śląskie, fotografia ślubna podkarpackie, fotografia ślubna wielkopolskie, fotografia ślubna dolnośląskie, fotografia ślubna lubuskie, zdjęcia ślubne, fotograf na ślub, fotografia śłubna, zdjęcia śłubne, fotograf ślubny kraków, fotograf ślubny katowice, fotograf ślubny katowice, fotograf ślubny gliwice, fotograf ślubny bydgoszcz, fotograf ślubny śląsk, fotograf ślubny kraków, fotograf ślubny byto, fotograf ślubny wrocław. pracuję na terenie całego kraju! :)