środa, 22 czerwca 2011

Wielkie swojskie wesele i kawalerski inny niż wszystkie :)

Dziś takich wesel już mało... Sala wynajęta a do tego naczynia a reszta przygotowana własnoręcznie! Wielki szacun! Długie godziny przygotowań, masa pracy ale za to unikalny klimat i wyjątkowy smak swojskich potraw :) Na weselu Anety i Dominika miałem okazję być gościem i delektować się smakiem swojskich klimatów i pięknych okolic Sanoka. Po tygodniu świętowania moja wątroba zmniejszyła swoją żywotność o jakieś pięć lat! Warto było! Bardzo Wam dziękuję/dziękujemy za wspólnie spędzony czas!

To tyle o weselu a teraz "wieczór" kawalerski Dominika...

Pięciu chłopa, góry i dziesięć browarów. Hmm... Coś tu nie gra! Zawsze wieczory kawalerskie szły w zupełnie innym kierunku i nie żebym miał jakieś specjalne parcie na alkohol ale ten zawsze w dużych ilościach towarzyszył tego typu imprezom. Tym razem było skrajnie inaczej co nie znaczy gorzej!

Dominik jest przewodnikiem górskim i zaproponował wyprawę z samego rana w góry a dokładniej w Bieszczady na Tarnicę. No ok pospacerujemy, pomyślałem... Zaczęliśmy o 7:00 rano i pełni energii wyruszyliśmy pełni energii. Zaznaczam, że do tej pory w góry chodziłem dosyć rzadko i jakoś specjalnie do tego mnie nie ciągnęło. Kiedy zaczęliśmy podejście i pierwszy odpoczynek zrobiliśmy pod samą trasą, po pokonaniu paru kilometrów wtedy już byłem zmęczony :) Godzinę później czułem się oszukany! Wcale nie szliśmy na jakiś szczyt tylko na koniec świata! Oszukali mnie bo koniec trasy niknął gdzieś na horyzoncie! Masakra! Słońce dawało z siebie 150% mocy moja piąteczka z obiektywem tele ważyła tego dnia trzy razy więcej a do tego w głowie miałem cały czas to, że regenerujących browarów mamy tylko po dwa na głowę! No po prostu zrobili mnie w konia! Po paru godzinach pomyślałem, że nigdzie bym nie poszedł gdybym wiedział jaki przebiegły plan ma nasz solenizant przewodnik! Po dziesięciu kilometrach przyszedł czas na przerwę i upragnione piwo! Tak skupiam się przy tym piwie tylko dlatego żeby powiedzieć Wam jak cudownie smakuje ciepłe piwo po dużym wysiłku! Pycha! No ale co z tego kiedy przed nami drugie tyle :( Kiedy w końcu weszliśmy na tą Tarnicę wszystko było mi obojętne! No ale żeby być szczerym była to super wyprawa i może właśnie dlatego, że się tego nie spodziewałem. Poznałem bardzo fajnych ludzi a widoki jakie roztaczały się przed nami były niezapomniane i wyjątkowe. Było na tyle fajnie i na tyle mi się spodobało, że dziś wyruszamy z Anią do Szklarskie Poręby żeby w tym samym składzie zaatakować inną trasę. Panie przewodniku bardzo dziękuję za piękną, masakrującą wycieczkę i wszelkie ciekawe historie które uzupełniły całą wyprawę. Naszło mnie przy tej okazji inne spostrzeżenie - jak dużo pięknych miejsc jest w tym kraju a jak bardzo ciągnie nas za granice naszego pięknego kraju!

Dziś wyruszamy do Szklarskiej i również na ciekawe widoki - pewnie zdjęcia też będą na blogu. Tym razem przed tym wyjazdem pięknie wyczyściłem matrycę, więc nie będzie konieczności usuwania 150000 kropek ze zdjęcia :P

Pozdrawiam i polecam okolice Bieszczad!

Poniżej trochę kadrów z tych okolic.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40
41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

Brak komentarzy:

ARCHIWUM - warto tu zaglądać

SZKOLENIA Z KRZYSZTOFEM

SZKOLENIA Z KRZYSZTOFEM
...wkrótce więcej szczegółów! Zapraszam!

www.prasniewski.pl

www.prasniewski.pl
artystyczna fotografia ślubna

...

Moje zdjęcie
gliwice, śląskie, Poland
fotografia ślubna chorzów, fotografia ślubna katowice, fotografia ślubna bytom, fotografia ślubna pszczyna, fotografia ślubna tarnowskie góry, fotografia ślubna pyskowice, fotografia ślubna racibórz, fotografia ślubna opole, fotografia ślubna rybnik, fotografia ślubna żory, fotografia ślubna tychy, fotografia ślubna wieliczka, fotografia ślubna rzeszów, knurów, fotografia ślubna lubliniec, fotografia ślubna strzelce opolskie, fotografia ślubna gliwice, fotografia ślubna warszawa, fotografia ślubna kraków, fotografia ślubna wrocław, fotografia ślubna łódź, fotografia ślubna bydgoszcz, fotografia ślubna zabrze, fotografia ślubna śląsk, fotografia ślubna małopolskie, fotografia ślubna mazowieckie, fotografia ślubna śląskie, fotografia ślubna podkarpackie, fotografia ślubna wielkopolskie, fotografia ślubna dolnośląskie, fotografia ślubna lubuskie, zdjęcia ślubne, fotograf na ślub, fotografia śłubna, zdjęcia śłubne, fotograf ślubny kraków, fotograf ślubny katowice, fotograf ślubny katowice, fotograf ślubny gliwice, fotograf ślubny bydgoszcz, fotograf ślubny śląsk, fotograf ślubny kraków, fotograf ślubny byto, fotograf ślubny wrocław. pracuję na terenie całego kraju! :)