poniedziałek, 7 lutego 2011

Targi Ślubne Katowice 2011

Jeśli dostałaś/dostałeś taką ulotkę znaczy, że jesteś szczęśliwcem! Nie wyrzucaj bo kiedyś będzie dużo warta :) :P

Na wstępie gorące podziękowania dla ekipy "giętaczy", która pomogła pozaginać ogromną ilość ulotek w ekspresowym tempie! Dzię kuuu jeee my!

Co do samej ulotki to na boga nie polecam robić tego na własną rękę! Ja zostałem do tego zmuszony ponieważ decyzja o pojawieniu się na targach zapadła w ostatniej chwili a żadna drukarnia nie była w stanie zrealizować zlecenia w dwa dni... Na szczęście pomogli przyjaciele, ale na koniec pozostało ulotki pociąć i pozaginać - masa czasu i pracy, dlatego polecam myśleć i planować wcześniej!

W tym roku postanowiłem zobaczyć jak wyglądają i na czym polegają targi ślubne. Nigdy wcześniej nie miałem okazji gościć tam osobiście. Byłem, zobaczyłem i i za rok raczej pozostanę w domu! :)

Ciekawe doświadczenie... Kiedy rozmawiałem z parami, które dopiero dotarły na targi odczuwałem z ich strony masę energii i optymizmu, natomiast pary wracające do domu z pełnymi reklamówkami ulotek, broszur i ofert miały bardzo smutne i zmartwione twarze - przypuszczam, że to zmęczenie a nie fakt zapoznania się z aktualnymi cenami i ogólnym kosztem organizacji ślubu ;)

Gorąco pozdrawiam wszystkie pary z którymi miałem okazję rozmawiać! No i poważnie nie wyrzucajcie tej ulotki - może szybko się nie wzbogacicie, ale ja po prostu bardzo się napracowałem :)








Brak komentarzy:

ARCHIWUM - warto tu zaglądać

SZKOLENIA Z KRZYSZTOFEM

SZKOLENIA Z KRZYSZTOFEM
...wkrótce więcej szczegółów! Zapraszam!

www.prasniewski.pl

www.prasniewski.pl
artystyczna fotografia ślubna

...

Moje zdjęcie
gliwice, śląskie, Poland
fotografia ślubna chorzów, fotografia ślubna katowice, fotografia ślubna bytom, fotografia ślubna pszczyna, fotografia ślubna tarnowskie góry, fotografia ślubna pyskowice, fotografia ślubna racibórz, fotografia ślubna opole, fotografia ślubna rybnik, fotografia ślubna żory, fotografia ślubna tychy, fotografia ślubna wieliczka, fotografia ślubna rzeszów, knurów, fotografia ślubna lubliniec, fotografia ślubna strzelce opolskie, fotografia ślubna gliwice, fotografia ślubna warszawa, fotografia ślubna kraków, fotografia ślubna wrocław, fotografia ślubna łódź, fotografia ślubna bydgoszcz, fotografia ślubna zabrze, fotografia ślubna śląsk, fotografia ślubna małopolskie, fotografia ślubna mazowieckie, fotografia ślubna śląskie, fotografia ślubna podkarpackie, fotografia ślubna wielkopolskie, fotografia ślubna dolnośląskie, fotografia ślubna lubuskie, zdjęcia ślubne, fotograf na ślub, fotografia śłubna, zdjęcia śłubne, fotograf ślubny kraków, fotograf ślubny katowice, fotograf ślubny katowice, fotograf ślubny gliwice, fotograf ślubny bydgoszcz, fotograf ślubny śląsk, fotograf ślubny kraków, fotograf ślubny byto, fotograf ślubny wrocław. pracuję na terenie całego kraju! :)